donderdag 8 mei 2008

Thomas Olde Heuvelt signeert tijdens de boekenmarkt!

Op 18 mei is de boekenmarkt in Amsterdam (zie ook berichten hieronder) en Thomas Olde Heuvelt komt bij ons signeren! Zijn nieuwste boek Leerling Tovenaar Vader & Zoon is werkelijk geweldig, en krijgt van ons een dikke 10 in de recensie die je komende maand in Kings Things kunt lezen. Vast een klein stukje uit die recensie: 'Na het lezen van tien pagina’s was ik gegrepen door het verhaal. Na het lezen van nog eens tien pagina’s dacht ik ‘Mijn God, wat kan die jongen schrijven!’. Na het lezen van nog eens een paar hoofdstukken dacht ik niets meer, en wilde ik alleen maar weten hoe dit zou aflopen… ' Kortom: weer een die je niet wilt missen, en die je op 18 mei ook nog eens kunt laten signeren!

Daarnaast weten we nu ook waar we precies zullen staan op de boekenmarkt: bij het Waterlooplein, vlak voor de Mozes Aaron kerk en bij het Mr. Visserplein. Dat moet te vinden zijn! :)
Zie ook deze pagina voor meer informatie
Ook Pure Fantasy, Jack Lance/Ron Puyn en Rianne Lampers zijn te vinden op deze boekenmarkt, dus ook daar kun je weg met een gesigneerd boek!