zaterdag 2 februari 2008

Misery Theaterstuk


Kik Productions organiseert het toneelstuk van Misery, en gisteren was hiervoor de premiere in het theater van Gorinchem. In de hoofdrollen spelen Mirjam de Rooij en Victor Löw. Onze Gea ging er, samen met een aantal vrijwilligers, naar toe en brengt in Kings Things van maart uitvoerig verslag uit van het toneelstuk. "Ik vond het heel erg goed. Als je bedenkt dat er eigenlijk geen special effects zijn én dat alles zich afspeelt in één ruimte is het heel knap wat daar werd naar gezet. Wij waren in elk geval erg onder de indruk. Ik kan alleen maar aanraden om er naar toe te gaan!"
En als je daar ook zin in hebt: check de pagina van Misery op de website. Je vind er o.a. de flyer van Misery en de locaties waar het toneelstuk opgevoerd zal gaan worden. Vanaf februari in de theaters te zien!

Misery Theater pagina

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik ben met mijn vrouw naar de 1e try-out in IJsselstein geweest en hadden eigenlijk de zelfde reactie als Gea. Knap dat ze met zo weinig middelen het verhaal zo goed kunnen weergeven. De recensie in het AD/UN was vernietigend, maar die "sukkel" ging het toneelstuk vergelijken met de film en het boek. Ook wat mij betreft is dit toneelstuk echt een "must see"!

Dutch Roland.